Doprava a poštovné

Tovar Vám dopravíme bezpečne kuriérskou službou, alebo poštou (1.triedou / Doporučene) , na poštovú, alebo fakturačnú adresu uvedenú v objednávke. Lehota dodania tovaru je v priebehu 1, max. 3 pracovných dní. Pošta garantuje dodanie zásielky do 24 hodín od prebratia tovaru v jej pobočke. Lehota dodania tovaru je identická ako pri "platbe prevodom", tak aj pri "platbe na dobierku".

Tovar expedujeme každý pracovný deň. Pri doručení tovaru kuriérom, kuriér avizuje doručenie v deň doručenia na telefónne číslo uvedené v objednávke. V prípade, že Vám deň dodania nebude vyhovovať, tak si s kuriérom dohodnete prvý, prípadne druhý náhradný termín doručenia. Pri doručení tovaru poštou, obdŕžite do schránky doporučenku s ktorou si vyzdvihnete Vašu objednávku. Dňom jej vystavenia Vám začína plynúť 18 dňová lehota na vyzdvihnutie objednávky..

Pri zaslaní tovaru do zahraničia je cena dopravy vypočítavaná v závislosti od hmotnosti a krajiny do ktorej sa daný tovar posiela.

Možnosti doručenia a poplatky

Pre Slovensko:

1. Doprava Slovenská pošta - Dobierka /objednávka do 30 € / poštovné + balné 2,40 €

Doprava Slovenská pošta - Dobierka /objednávka nad 30 € / poštovné + balné 0 € :

(Klient zaplatí za šperky a vlasové ozdoby a poštovné až pri prevzatí na pošte. V jednej sume bude zarátaná cena tovaru + cenu za dobierku).

2. Doprava kuriérom - dobierka /objednávka do 40 € / poštovné + balné 3,40 €

Doprava kuriérom - dobierka /objednávka nad 40 €/ poštovné + balné 0 € :

(Klient zaplatí za šperky a vlasové ozdoby a poštovné až pri prevzatí u kuriéra. V jednej sume bude zarátaná cena tovaru + cenu za dobierku).

NEPREHLIADNITE !!! – zásielku doručovanú poštovým doručovateľom, alebo kuriérom si vždy pozorne prezrite a pokiaľ zásielka vykazuje známky mechanického poškodenia, odmietnite jeho prevzatie. V prípade, že to bude možné, otvorte zásielku pred doručovateľom. Pokiaľ bude javiť známky poškodenia, okamžite balík reklamujte. Pokiaľ balík s poškodením prevezmete a na túto skutočnosť prídete neskôr, pošta reklamáciu neuzná. Za poškodenie spôsobené nesprávnym zaobchádzaním pri doručovaní neručíme.

!!! Dôležité upozornenie !!!

V prípade, že si zákazník objedná tovar doporučene na dobierku a nevyzdvihne si ho na pošte do 18 dní od dátumu odoslania objednávky, tak sa nám zásielka vráti spať a nám ako Odosielateľovi vzniknú náklady za odoslanie a vrátenie zásielky.

V prípade, že vytvoríte objednávku a nepríde Vám z pošty doporučenka do troch pracovných dní odo dňa prijatia emailu oznamujúceho, že Vám bola Vaša objednávka odoslaná, tak nás kontaktute. My Vám následne prepošleme číslo zásielky s ktorým si Vašu objednávku môžete priamo vyzdvihnúť na Vašej pošte aj bez doporučenky.

V prípade nedodržania vyššie uvedených podmienok, je zákazník povinný uhradiť náklady vzniknuté z dôvodu nevyzdvihnutia objednávky na náš účet..